P4C nədir?
Uşaqlar üçün Fəlsəfə və ya P4C Amerikalı professor Metyu Lipmanın uşaqların daha intellektual enerjili olmasına və üfüqlərini genişləndirməsinə kömək etmək üçün fəlsəfi dialoqdan istifadə layihəsinə verdiyi başlıqdır. P4C bütün dünyada 3 və 4 yaşlı uşaqları olan uşaq bağçalarında, ibtidai və orta məktəbdə və 16 yaşdan sonra da tətbiq olunur. Şagirdlər “sorğu icması”nda müxtəlif mövzular üzərində işləyirlər.
Təhsildə P4C istifadəsi
Sorğu üçün ilkin stimul olaraq, P4C metodologiyası fəlsəfi anlayışlarla "toxumlanmış" müxtəlif materiallardan (videolar, mətnlər, şeirlər və s.) istifadə edir:
• Epistemologiya (Bilik Fəlsəfəsi) • Metafizika (Elm Fəlsəfəsi)
• Ontologiya (Varlıq Fəlsəfəsi) • Siyasi Fəlsəfə
• Aksiologiya (Dəyərlər və Etika Fəlsəfəsi) • Din Fəlsəfəsi
• Estetik fəlsəfə • Məntiq fəlsəfəsi
P4C dünyagörüşünü genişləndirdiyi, natiqlik və söz ehtiyatını artırdığı, ictimai nitq və ünsiyyəti stimullaşdırdığı, tələbələrin özünə inamını artırdığı və 4 mühüm düşünmə bacarığını inkişaf etdirdiyi üçün akademik uğuru artırır:
• qayğıkeş - diqqətlə dinləmək, fərqliliklərə hörmət etmək, öz növbənizi gözləmək
• əməkdaşlıq - danışıqlar aparmaq, dəstəkləmək, başqalarının ideyalarına əsaslanmaq
• tənqidi - təhlil etmək, qiymətləndirmək, anlayışlar şəbəkəsindən çıxarmaq
• yaradıcılıq - fikirləri ifadə etmək, əlaqələr qurmaq, perspektivləri nəzərə almaq
P4C müəllim-şagird münasibətlərini dəyişdirir, çünki sorğuya əsaslanan sinif müəllimin artıq bütün cavabları bilən bir səlahiyyətli olduğu ənənəvi sinifdən çox fərqlidir. Burada müəllim cəmiyyətin bir hissəsidir, fəlsəfi anlayışları araşdırmaqda və mühakimə qabiliyyətini təkmilləşdirməkdə uşaqlar kimi maraqlıdır.
Təlim nəticələri
P4C-nin nə qədər fərqli və güclü ola biləcəyini bunu yaşamamış birinə çatdırmaq həqiqətən çətindir. Buna görə də P4C təlimində müəllimlərə iştirakçı kimi fəlsəfi sorğudan həzz almağa imkan verir. Missiyamız müəllimlərə tələbələrin müstəqil düşünən potensialını üzə çıxarmaq, düşündürücü suallar verməklə mənalı müzakirələri asanlaşdırmaq və P4C pedaqogikası vasitəsilə qrup fəaliyyətlərinin sosial aspektlərini gücləndirməkdir. Bu prinsiplər planlaşdırılmış P4C sessiyası üçün istifadə oluna bilər və ya tələbələrin öyrənməsini canlandırmaq üçün digər dərslərə daxil edilə bilər.
Kursun məzmunu
• Fəlsəfənin əsaslarına və P4C prinsiplərinə giriş
• Təcrübədə nəzəriyyəni daha yaxşı başa düşmək üçün müəllimlər üçün P4C təlimatları
• Bütün yaş və qabiliyyətlər üzrə müzakirələri stimullaşdıran P4C resursları
• Tələbələrin sual vermə və düşünmə bacarıqlarını inkişaf etdirmək üçün müəllimlər üçün alətlər
• P4C-ni kurikuluma necə yerləşdirmək barədə ipucular
Təlimi başa vurduqdan sonra iştirakçılara beynəlxalq Pearson sertifikatı veriləcək.